Echomarketing.com, de specialist in Google Ads
Ben jij op zoek naar een GoogleAds specialist? Dan is het een goed idee om voor Echomarketing.com te kiezen. Op Echomarketing.com kun je alle informatie vinden die je maar nodig hebt. In dit artikel zal een korte uitleg gegeven worden over Echomarketing.com en Google Ads worden gegeven. Lees dit artikel zorgvuldig door, als je op zoek bent naar een GoogleAds specialist zul je er gegarandeerd wat aan hebben.
Wat is Echomarketing.com?
Echomarketing.com is een bedrijf dat uit vier specialisten bestaat. Hier werken vooral GoogleAds specialisten die hun beroep met passie uitvoeren. Het team werk met een bevlogen houding en is altijd actief betrokken bij de klant. Zij staan bekend om hun klantcontact, geen vraag is te veel en er wordt altijd snel antwoord gegeven.
In principe biedt Echomarketing.com vier verschillende diensten aan, dit zijn: GoogleAds, social media advertising, conversie optimalisatie en display advertising. Je kunt echo markering voor alle vier de diensten inzetten, zij zullen er alles aan doen om jou tevreden te stellen. Op Echomarketing.com kun je meer informatie over het bedrijf vinden. In dit artikel zullen we ingaan op GoogleAds.
Wat is Google Ads?
GoogleAds is een advertentieprogramma ontwikkeld door Google. Het grote voordeel van Google Ads is de mogelijk om gericht te adverteren. Met de krant is het mogelijk gericht te adverteren, je kunt hoogstens een krant selecteren die jouw doelgroep vaak leest. Met Google Ads kun je nog veel gerichter adverteren.
Stel dat jij een motorzaak hebt en je wilt gericht adverteren dan kun je perfect gebruik maken van Google Ads. Als iemand zoekt op het woord nieuwe motor en jij adverteert op dat woord zal deze persoon een advertentie krijgen van een van jouw motoren. Als deze persoon op de advertentie klikt wordt deze meteen doorgelinkt naar jouw website.
Google werkt met een kwaliteitsscore. Google kijkt onder andere hoe relevant het zoekwoord is bij de advertentie. Dit bepaalt samen met de doorklikratio de kwaliteitsscore. De kwaliteitsscore is een factor van Google om de kosten per klik te bepalen. Google bepaald zijn prijzen aan de hand van de populariteit van een zoekwoord.
Je kunt je voorstellen dat het zoekwoord autobanden veel vaker wordt gebruikt dan het zoekwoord autobanden voor een Mercedes. Het kan dus ontzettend verschillen welke prijs er per klik wordt gevraagd. Een zoekwoord kan beginnen bij 0,01 cent per klik terwijl grote bedrijven tot wel enkele euro’s per klik betalen.
Waarom adverteren met Google Ads
Er zijn genoeg redenen om vandaag nog te adverteren met Google Ads. Als eerste is er resultaat op korte termijn. Je kunt er ontzettend snel mee beginnen. Je betaald per klik en niet hoe vaak de advertentie is vertoond, zo voorkom je onvoorziene kosten. De kans dat mensen iets kopen als ze op jouw advertentie klikken is aanzienlijk groot.
Je hebt een controle op je budget, het is mogelijk zelf in te stellen hoeveel je per dag wilt uitgeven. Je komt dus nooit voor verrassingen te staan. Als je effectief gebruik wilt maken van Google Ads zul je een specialist moeten inschakelen, deze kan je helpen met je campagne opzetten. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Kijk op Echomarketing.com.